Monitoring

Usługa monitoringu polega na ciągłym mobilizowaniu do terminowej zapłaty odbiorców naszych Klientów.

Działania monitorujące są wykonywane przez naszych pracowników w imieniu Klienta, dzięki czemu nie występuje ryzyko pogorszenia dobrych relacji między Klientem, a jego odbiorcą.

Monitoring należności to proces o charakterze prewencyjnym lub przedwindykacyjnym, opartym na „miękkich” rozmowach ponaglających.

Kontakt monitorujący odbiorcę o charakterze prewencyjnym ma na celu zwrócenie uwagi odbiorcy na fakt, iż faktura została wystawiona i powinien przygotować środki na terminową zapłatę za towar lub usługę.

Natomiast kontakt o charakterze przedwindykacyjnym ma na celu ponaglenie odbiorcy do jak najszybszej spłaty zaległości, dzięki czemu poprawie ulegnie cykl inkasa i płynność finansowa naszego Klienta.

Monitoring kontrahentów

Dla kogo?

monitoring prewencyjny monitoring przedwindykacyjny
termin płatności powyżej 30 dni  termin płatności poniżej 30 dni
wysoka rotacja odbiorców niska rotacja kontrahentów
silna pozycja na rynku silna konkurencja na rynku
sprzedaż o charakterze jednorazowym sprzedaż o charakterze ciągłym


Korzyści:
  • zmniejszenie kosztów obsługi swoich odbiorców;
  • skrócenie cyklu inkasa;
  • podniesienie jakości obsługi posprzedażowej;
  • zmniejszenie poziomu ryzyka kredytowego swoich odbiorców;
  • profesjonalna informacja zwrotna na temat portfela kontrahentów i ich specyfiki;
  • wzmocnienie wizerunku firmy jako dbającej o swoje interesy.
     

Porozmawiaj on-line

Zaproś doradcę  
biuro@kamaxinkasso.pl
tel. (+48) 22 _533 62 _92
fax (+48) 22 533 65 76
chwilówki bez konta bankowego
chwilówki na telefon
https://chwilowkiok.pl/moneyman/
kraków adwokat
http://pozyczkidlabezrobotnych.com.pl/przykładowy biznes plan
https://sprintcash.pl

Dziś jest:
Godzina:
Kursy walut z dnia 01-12-2011: 1EUR = 4,5083 PLN    1USD = 3,3400 PLN    1CHF = 3,6741 PLN    1GBP = 5,2498 PLN    100JPY = 4,2965 PLN    
Projektowanie stron www